This blog is to share my poems with you. Don't expect too much, its just what's on my mind. Sometimes in life you find yourself in a situation that takes over your life, and nothing makes sense. You feel empty, scared and broken, so you grab a piece of paper and find comfort in writing down whats in your heart- To grasp oneself is the art of not being shocked by unpredicted actions or predetermined thought. 'n Neiging in my siel, om my hart op sienbare wyse op papier vas te vang. Diepte, malheid, verspot, verlore, so deurmekaar, maar dalk verstaan jy my beter hierna...

Wednesday, December 12, 2007

Silly poem about me...

My refleksie in ‘n spiëel



Glimlag

nog ‘n dag

nog ‘n kans om jouself te wees

wees jy

wees ekke

aanvaar my refleksie in ‘n spiëel

nes ek is

hoe ek is

wie ek is

eks happy met ekke

byt vas

nog ‘n las

nog ‘n ding om my lewe se gewig swaar te maak

gee dit weg

na die Een daar bo

wees jy

wees ekke

my refleksie in ‘n spiëel is ekke

en dis ok jys ok

so glimlag

want dis nog ‘n dag

om jouself te wees

wees jy

wees ekke

aanvaar my refleksie in 'n spiëel...

No comments: