This blog is to share my poems with you. Don't expect too much, its just what's on my mind. Sometimes in life you find yourself in a situation that takes over your life, and nothing makes sense. You feel empty, scared and broken, so you grab a piece of paper and find comfort in writing down whats in your heart- To grasp oneself is the art of not being shocked by unpredicted actions or predetermined thought. 'n Neiging in my siel, om my hart op sienbare wyse op papier vas te vang. Diepte, malheid, verspot, verlore, so deurmekaar, maar dalk verstaan jy my beter hierna...

Monday, February 11, 2008

HaPPy TiMes!!




SOMMER NET NOU


Dis 'n plek
dis 'n gevoel
dis 'n persoon
nee, dis jy
'n ruimte om my
van vreugde
vir die eerste keer
wat voel soos in my lewe
Dis weird
dis anders
jy's anders
maar dis gemaklik
dis rustig
en ek lag
dis 'n kalm lag
dis 'n oopmond lag
dis crazy deurmekaar
maar dude, dis jy
want eks happy
want eks rutig
want dude, jou loser, dis jy

WAT WAG EN KOM

Ons weet nie wat wag
ons ken nie die lewens taal
ons sal nie verstaan
wat kom
ons sien nie wat loer
ons voel nie die volgende dag
wat ons sal nie verstaan
wat nog kom
maar dan is daar jy
'n leemte gedagte
en jy maak die dae
net meer en meer duister
'n Sin sloer rond
hoop vir 'n toekoms
verbrokkel, vertrap
trap ... trap op
wat wag en kom
Want dit maak bang
'n vrees binne in my
want ek weet nie
wat wag en kom

'n RANDOM GEDAGTE

Dis die weirdste ding
ons is die funnyste gedagte
jys my buddy
maar jy kyk anders vir my
in my brein gaan dit mal
'n gedagte word 'n wens
wense eens vergete
nou weer oopgespoel
en dit word ernstig
maar nie vir lank
want dis moeilik om 'n smile
van my mond af te hou
en jou oë kyk so diep
myne vang jou imagination
gee ons 'n gevoel van what if
jy sê "yeah baby yeah"
en ons rym al ons woorde
en sing 'n song
in geheim gerig op jou
dis ek en jy
sommer net nou
'n droom van verlede
nou hier vir een of ander rede

2 comments:

Anonymous said...

Lyk vir my jy smaak ouens met lang hare? Of maak hulle jou crazy deurmekaar...

luv jou poems.

Anonymous said...

baie mooi